Maylon
Velkommen til Maylon High.
Jeg vil byde dig hjerteligt velkommen!
Med venlig hilsen Destiny Skyhunter

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Maylon
Velkommen til Maylon High.
Jeg vil byde dig hjerteligt velkommen!
Med venlig hilsen Destiny Skyhunter
Maylon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Seneste emner
» VK - Cross Academy
Help on how to start a new Topic EmptyMan Aug 29, 2011 3:49 am af September

» Er jeg den eneste?!
Help on how to start a new Topic EmptyTirs Jul 26, 2011 3:29 am af Daniel

» Aveira!
Help on how to start a new Topic EmptyMan Jul 11, 2011 12:05 pm af Gæst

» min egen side
Help on how to start a new Topic EmptyTors Jul 07, 2011 8:20 am af Lucian

» Fra dulle til dame eller fra narrøv til gentleman? -Reklame!
Help on how to start a new Topic EmptyOns Jun 15, 2011 9:01 am af Loredana

» Party up for tonight at school. Oh, and eeh.. remember your bad attitude..[Daniel]
Help on how to start a new Topic EmptyFre Jun 03, 2011 8:49 am af Daniel

» The ROAR! in the silences of the night [ David ]
Help on how to start a new Topic EmptyTors Jun 02, 2011 8:42 am af September

» Silence in the Night. Except the Water. (David)
Help on how to start a new Topic EmptyTors Jun 02, 2011 6:12 am af Daniel

» In My Pants
Help on how to start a new Topic EmptyOns Jun 01, 2011 9:35 am af September


Help on how to start a new Topic

Go down

Help on how to start a new Topic Empty Help on how to start a new Topic

Indlæg af September Søn Maj 29, 2011 3:28 am

Embarassed
NEW TOPIC

Indholdet her er:
- Intro, og hvad du kan gøre for at den blive bedre.
- Regler

Intro
Intro er de der starter hele emnet, og det der holder emnet kørende.

Råd til hvad du kan gøre for at lave en god intro:
1. Spørg dig selv; hvorfor? Hvorfor er vejret som det er? fx, det er koldt fordi det blæser, eller omvendt. Og; hvorfor gør din karakter dette? er han/hun nysgerrig? Måske har din karakter en svaghed for stedet, eller minder der knytter den til stedet?

2. Dit emne skal indeholde:
Tid(T):
Sted(S):
Dag/Dato(D):
Omgivelser(O):
Vejr(V):
(Du kan evt tilføje 'P' for 'Påklædning')

3. Spørg dig selv; hvor? altså, hvor er din karakter? og hvor står de forskellige ting henne? fx, hvis du er i skoven kan du skrive; ´´Træerne stod i en klynge til højre.´´ Heraf kan du også skrive, at en vind fik dem til at rasle med bladende.

4. Prøv at forklare; Hvordan? Hvordan ser din Karakter ud? Er han høj, slank og har uglet hår? eller lille, buttet og totalt duks? Eller Hvordan kan det være at der er sten i gruset? Fx, fordi det er et meget fint sted man befinder sig på.

5. Forklar også: Hvornår? Hvad tid er det? Hvor kan du se det henne?

6. Hvordan føltes det at vinden er kold/varm? Hvordan føltes gruset når det skubber sig op mellem tæerne? Er dte væmmeligt, eller rart? Er vandet klamt, forid det er koldt/varmt? er det evt et blødt fald, eller et hårdt faldt når du lander?

7. Hvad tænker din karakter på i netop det øjeblik? Hvad ville du selv tænke hvis du stod i sådan en situation? Og hvad føler din karakter om det?

Note: I må meget gerne prøve at bruge ALLE de ord i kan til at beskrive jeres karakter, og dennes opførsel. Det gør den mere spændende, og så bliver man ikke træt af at læse dine indlæg. Prøv også at minimere brugen af ordet 'og' og skriver 'men', 'som', 'der' eller 'hvis' som erstatning. Nogle steder kan man faktisk også godt tillade sig, at udelade lige netop det ord(og).
Farver, er også meget vigtigt når i skriver indlæg. Prøv at beskrive jeres persons udseende med brug af masser af tillægsord. fx; hendes mørkebrune hår der flagrede i den grønne friske skov-brise, mindede ham om chokolade.


Emnets Regler
1. Grammatikken skal være nogle lunde ok, tjek for stavefejl når dit indlæg til emnet er skrevet. Det hjælper på at emnet bliver bedre, og så kan stavefejl være meget distraherende.

2. Tegnene betyder:
*tænker*
"taler"
//Når der er noget du skal gøre i virkeligheden, eller noget du gerne vil informere din Emne-makker om//

3. Du skal tale pænt til din emnemakker både IRL og URL, men hvis i er 'fjender' eller 'foes' som det hedder, kan du selvfølgelig godt bruge grimme ord. Men vi beder dig venligst, om at kun bruge de nødvendige.

4. Man skrive i 3 Person, ental, Datid(Han/hun/den gjorde).

5. Prøv at få noget til at kvikke emnet op, fx kan du jo skrive at en bil kører galt og en masse ambulance-folk strømmer til i deres ambulancer og behandler denne tilskadekomne, og at de så mistænker jer for det. Eller, det kunne jo være at din eller din emne-makkers person blev svimmel og besvimede af mad-mangel.

Jeg Håber virkelig på, at det her hjælper jer til jeres emner, og til nogle glade brugere på Maylon High Very Happy God fornøjelse, og følg reglerne, TAK ! Very Happy
September
September

Antal indlæg : 133
Tilmeldt : 28/05/11
Bosted : Bor da selvfølgelig på Maylon High School!
Job/hobbies : Hun har en kunstnerisk side, en forkærlighed for klaverer kan man sige med deres dybe raffinerede toner. Men intet job, da hun går på High School.

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum