Maylon
Velkommen til Maylon High.
Jeg vil byde dig hjerteligt velkommen!
Med venlig hilsen Destiny Skyhunter

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Maylon
Velkommen til Maylon High.
Jeg vil byde dig hjerteligt velkommen!
Med venlig hilsen Destiny Skyhunter
Maylon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Seneste emner
» VK - Cross Academy
Party up for tonight at school. Oh, and eeh.. remember your bad attitude..[Daniel] - Page 2 EmptyMan Aug 29, 2011 3:49 am af September

» Er jeg den eneste?!
Party up for tonight at school. Oh, and eeh.. remember your bad attitude..[Daniel] - Page 2 EmptyTirs Jul 26, 2011 3:29 am af Daniel

» Aveira!
Party up for tonight at school. Oh, and eeh.. remember your bad attitude..[Daniel] - Page 2 EmptyMan Jul 11, 2011 12:05 pm af Gæst

» min egen side
Party up for tonight at school. Oh, and eeh.. remember your bad attitude..[Daniel] - Page 2 EmptyTors Jul 07, 2011 8:20 am af Lucian

» Fra dulle til dame eller fra narrøv til gentleman? -Reklame!
Party up for tonight at school. Oh, and eeh.. remember your bad attitude..[Daniel] - Page 2 EmptyOns Jun 15, 2011 9:01 am af Loredana

» Party up for tonight at school. Oh, and eeh.. remember your bad attitude..[Daniel]
Party up for tonight at school. Oh, and eeh.. remember your bad attitude..[Daniel] - Page 2 EmptyFre Jun 03, 2011 8:49 am af Daniel

» The ROAR! in the silences of the night [ David ]
Party up for tonight at school. Oh, and eeh.. remember your bad attitude..[Daniel] - Page 2 EmptyTors Jun 02, 2011 8:42 am af September

» Silence in the Night. Except the Water. (David)
Party up for tonight at school. Oh, and eeh.. remember your bad attitude..[Daniel] - Page 2 EmptyTors Jun 02, 2011 6:12 am af Daniel

» In My Pants
Party up for tonight at school. Oh, and eeh.. remember your bad attitude..[Daniel] - Page 2 EmptyOns Jun 01, 2011 9:35 am af September


Party up for tonight at school. Oh, and eeh.. remember your bad attitude..[Daniel]

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Party up for tonight at school. Oh, and eeh.. remember your bad attitude..[Daniel] - Page 2 Empty Sv: Party up for tonight at school. Oh, and eeh.. remember your bad attitude..[Daniel]

Indlæg af Daniel Tors Jun 02, 2011 8:19 am

//Med Det mente jeg bare Konsekvens snakken Tempe nævner til sidst

Og det er okay. Alle har den slags dage, og det er jo ikke ligefrem sådan at man kan tvinge Krea frem, ellers bliver det bare meget forvirrende xD
Så tag din tid og svar når du mener at du kan^^//
Daniel
Daniel

Antal indlæg : 70
Tilmeldt : 28/05/11
Bosted : Rundt omkring...
Job/hobbies : Kan spille ethvert instrument, men gider ikke rigtig andre end klaver og violin. Han kan også male, men det er meget sjældent han gør det.

Tilbage til toppen Go down

Party up for tonight at school. Oh, and eeh.. remember your bad attitude..[Daniel] - Page 2 Empty Sv: Party up for tonight at school. Oh, and eeh.. remember your bad attitude..[Daniel]

Indlæg af September Tors Jun 02, 2011 8:54 am

//Nååååååååååååååh, så forstår jeg jo meget meget bedre :]

Det var nu mest vejrets skyld, for ellers havde jeg virkelig meget lyst. Men jeg fik da lavet mine lektier, og en rigtigt god playliste som jeg kan lytte til, mens jeg skrive. Så noget godt ko der ud af det! X] svarer lige imorgen, skal lige have citatet med Smile//
September
September

Antal indlæg : 133
Tilmeldt : 28/05/11
Bosted : Bor da selvfølgelig på Maylon High School!
Job/hobbies : Hun har en kunstnerisk side, en forkærlighed for klaverer kan man sige med deres dybe raffinerede toner. Men intet job, da hun går på High School.

Tilbage til toppen Go down

Party up for tonight at school. Oh, and eeh.. remember your bad attitude..[Daniel] - Page 2 Empty Sv: Party up for tonight at school. Oh, and eeh.. remember your bad attitude..[Daniel]

Indlæg af Daniel Fre Jun 03, 2011 6:54 am

//Hvad for et citat?//
Daniel
Daniel

Antal indlæg : 70
Tilmeldt : 28/05/11
Bosted : Rundt omkring...
Job/hobbies : Kan spille ethvert instrument, men gider ikke rigtig andre end klaver og violin. Han kan også male, men det er meget sjældent han gør det.

Tilbage til toppen Go down

Party up for tonight at school. Oh, and eeh.. remember your bad attitude..[Daniel] - Page 2 Empty Sv: Party up for tonight at school. Oh, and eeh.. remember your bad attitude..[Daniel]

Indlæg af September Fre Jun 03, 2011 8:31 am

//Citatet af dit indlæg.. Svarer nok helle ikke idag. -.- Undskyld T-T//
September
September

Antal indlæg : 133
Tilmeldt : 28/05/11
Bosted : Bor da selvfølgelig på Maylon High School!
Job/hobbies : Hun har en kunstnerisk side, en forkærlighed for klaverer kan man sige med deres dybe raffinerede toner. Men intet job, da hun går på High School.

Tilbage til toppen Go down

Party up for tonight at school. Oh, and eeh.. remember your bad attitude..[Daniel] - Page 2 Empty Sv: Party up for tonight at school. Oh, and eeh.. remember your bad attitude..[Daniel]

Indlæg af Daniel Fre Jun 03, 2011 8:49 am

//Medmindre du svarer i morgen, inden kl. 11 om morgnen, så når jeg nok ikke at svare, før på søndag... Men så skriver jeg bare der xD//
Daniel
Daniel

Antal indlæg : 70
Tilmeldt : 28/05/11
Bosted : Rundt omkring...
Job/hobbies : Kan spille ethvert instrument, men gider ikke rigtig andre end klaver og violin. Han kan også male, men det er meget sjældent han gør det.

Tilbage til toppen Go down

Party up for tonight at school. Oh, and eeh.. remember your bad attitude..[Daniel] - Page 2 Empty Sv: Party up for tonight at school. Oh, and eeh.. remember your bad attitude..[Daniel]

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum