Maylon
Velkommen til Maylon High.
Jeg vil byde dig hjerteligt velkommen!
Med venlig hilsen Destiny Skyhunter

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Maylon
Velkommen til Maylon High.
Jeg vil byde dig hjerteligt velkommen!
Med venlig hilsen Destiny Skyhunter
Maylon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Seneste emner
» VK - Cross Academy
Fra dulle til dame eller fra narrøv til gentleman? -Reklame! EmptyMan Aug 29, 2011 3:49 am af September

» Er jeg den eneste?!
Fra dulle til dame eller fra narrøv til gentleman? -Reklame! EmptyTirs Jul 26, 2011 3:29 am af Daniel

» Aveira!
Fra dulle til dame eller fra narrøv til gentleman? -Reklame! EmptyMan Jul 11, 2011 12:05 pm af Gæst

» min egen side
Fra dulle til dame eller fra narrøv til gentleman? -Reklame! EmptyTors Jul 07, 2011 8:20 am af Lucian

» Fra dulle til dame eller fra narrøv til gentleman? -Reklame!
Fra dulle til dame eller fra narrøv til gentleman? -Reklame! EmptyOns Jun 15, 2011 9:01 am af Loredana

» Party up for tonight at school. Oh, and eeh.. remember your bad attitude..[Daniel]
Fra dulle til dame eller fra narrøv til gentleman? -Reklame! EmptyFre Jun 03, 2011 8:49 am af Daniel

» The ROAR! in the silences of the night [ David ]
Fra dulle til dame eller fra narrøv til gentleman? -Reklame! EmptyTors Jun 02, 2011 8:42 am af September

» Silence in the Night. Except the Water. (David)
Fra dulle til dame eller fra narrøv til gentleman? -Reklame! EmptyTors Jun 02, 2011 6:12 am af Daniel

» In My Pants
Fra dulle til dame eller fra narrøv til gentleman? -Reklame! EmptyOns Jun 01, 2011 9:35 am af September


Fra dulle til dame eller fra narrøv til gentleman? -Reklame!

Go down

Fra dulle til dame eller fra narrøv til gentleman? -Reklame! Empty Fra dulle til dame eller fra narrøv til gentleman? -Reklame!

Indlæg af Loredana Ons Jun 15, 2011 9:01 am

Goddag! Velkommen til Bristol. Jeg håber, du vil nyde dit ophold i byen. Bristol er blandt Englands største byer, og er beliggende i Sydengland, grænsende op til Wales. I Bristol ligger nogle af verdens førende skoler indenfor etikette; her er en pigeskole og en drengeskole, kun adskilt af en enkelt vej. Skolerne optager elever over 15 år, som forældrene selv har opgivet at forme. Her går nogle af landets rigeste unge for at lære, hvordan man opfører sig. Og de unge er da også ganske eksemplariske i hverdagen. Men ser man under overfladen, finder man hurtigt noget helt andet. Eleverne er udspekulerede, og det lykkes dem gang på gang at overtræde reglerne uden at blive opdaget - alkohol, narko og sex er en del af livet på de to skoler - og ingen ved det...


Siden er spritny - åbnet klokken 22:00 i aften, og vi er derfor in desperately need of medlemmer, for at få siden op at køre!

Link: http://school-of-education.proboards.com/index.cgi

Loredana

Antal indlæg : 1
Tilmeldt : 10/06/11
Bosted : ---

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum