Maylon
Velkommen til Maylon High.
Jeg vil byde dig hjerteligt velkommen!
Med venlig hilsen Destiny Skyhunter

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Maylon
Velkommen til Maylon High.
Jeg vil byde dig hjerteligt velkommen!
Med venlig hilsen Destiny Skyhunter
Maylon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Seneste emner
» VK - Cross Academy
Vashta Neradas(Ånder) EmptyMan Aug 29, 2011 3:49 am af September

» Er jeg den eneste?!
Vashta Neradas(Ånder) EmptyTirs Jul 26, 2011 3:29 am af Daniel

» Aveira!
Vashta Neradas(Ånder) EmptyMan Jul 11, 2011 12:05 pm af Gæst

» min egen side
Vashta Neradas(Ånder) EmptyTors Jul 07, 2011 8:20 am af Lucian

» Fra dulle til dame eller fra narrøv til gentleman? -Reklame!
Vashta Neradas(Ånder) EmptyOns Jun 15, 2011 9:01 am af Loredana

» Party up for tonight at school. Oh, and eeh.. remember your bad attitude..[Daniel]
Vashta Neradas(Ånder) EmptyFre Jun 03, 2011 8:49 am af Daniel

» The ROAR! in the silences of the night [ David ]
Vashta Neradas(Ånder) EmptyTors Jun 02, 2011 8:42 am af September

» Silence in the Night. Except the Water. (David)
Vashta Neradas(Ånder) EmptyTors Jun 02, 2011 6:12 am af Daniel

» In My Pants
Vashta Neradas(Ånder) EmptyOns Jun 01, 2011 9:35 am af September


Vashta Neradas(Ånder)

Go down

Vashta Neradas(Ånder) Empty Vashta Neradas(Ånder)

Indlæg af September Lør Maj 28, 2011 9:52 pm

Vashta Nerada
-Vashta Nerada er en luft-ånd, de lever i luften.

Personlighed:
Agressiv, Farlig og Beskyttende over for deres område som tit er i bibliotekerne skygger eller skovenes mørke(De kom til bibliotekerne med bøgerne, der blev af skovenes træer hvor de bor).

Karakteristiske Træk:
-Vashta Nerada ligner tit enten skygge eller mørke, og holder til begge steder.
Vashta Nerada bosætter sig i alle slags væsner, så de har ingen bestemt form.

Fakta:
Føde: Kød fra mennesker
Levested: Æder indmaden af en Zombie, og bosætter sig. Ellers kan de findes inde i skyggerne.
Ovelevelse: Vashta Nerada overlever ved at holde sammen - det vil sige, at hvis man ser en Zombie bevæge sig rundt som en robot er der højst sandsynligt en familie på små millioner Vashta's i denne Zombies krop.
Vær på vagt når: du ser to skygger fra samme objekt, men kun en lyskilde til at kaste den ene skygge. Vashta Nerada vil være den anden 'falske' skygge. Vær også varsom med ikke at røre denne skygge, eller lade din egen komme i kontakt med nogen af skyggerne - du vil blive angrebet af Vashta Nerada og dø.

Racens Officielle Titel:
Luft folket(socialt), Luftens Piranhaer(også brugt som advarsel som fx; ´´Løb, de er luftens Piranhaer!´´), Skyggens Børn(Høflig tiltale).

Historiske Øjeblikke:
-Folk forsvinder i skovene, Eller fra biblioteker og man mistænker andre væsner for dette.
-En forsker måler i 1960 varmen i en skov midt om natten, og finder varme i skyggerne som ellers burde være kolde - og varmen bevæger sig.
-Man opdager eksistensen af Vashta Nerada via en Zombie i 1990.

Afstamning:
Vashta Nerada kan kaldes Skyggernes bladlus, de kommer af mørket i skovene og fra træer hvor de har bosat sig. De er muterede bladlus, dog bruger nogle væsner disse Vashta's som hjælpere til hygiejniske problemer - foreksempel til hudorm, kød eller slibning af tænderne. Det er dog kun Varulvene der gør disse sager, for de kan styre dem i deres menneskelige form. Men Zombier er også kendt for at lade Vashta's æde ders befængte hudlaser, så Zombierne kommer til at ligne mennesker lidt mere - til gengæld for Vashta Nerada føde.

VIGTIGE NOTER!
-Vashta Neradas er ikke født, og de er udødelige.
-Vashta Nerada kagodt bruges til Blandingsracer, men! så skal en af dine forældre have været en Vashta-smittet zombie.

September
September

Antal indlæg : 133
Tilmeldt : 28/05/11
Bosted : Bor da selvfølgelig på Maylon High School!
Job/hobbies : Hun har en kunstnerisk side, en forkærlighed for klaverer kan man sige med deres dybe raffinerede toner. Men intet job, da hun går på High School.

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum